כל עסק חדש חייב לעסוק בראש ובראשונה בהגדרת זהותו. מהו השירות המדויק אותו הוא עתיד לספק לקהל לקוחותיו, מיהם בעצם בדיוק לקוחותיו וחשוב מזאת - מה מבדל, מיוחד ונהדר בו, שגורם לו להתעלות בחן על מתחריו?
יין מבית טוב
זכיתי לעבוד השנה עם מותג חדש בעולם היין, שנולד מתוך תשוקה גדולה לעשייה ייננית ואהבה גדולה עוד יותר לקהל הצרכנים המתחדש שלה. יקב נטע, שצמח בבית הוריו יקב ברבדו, הוא מותג יין צעיר ומרענן של משפחת אלוני מהיישוב קדרון, דור המשך אשר נושא את הידע, המקצועיות והניסיון שהתפתח בכרמי יוסף וגם אנשי השיווק והמכירות של היקב אשר עובדים שנים רבות בתעשיית היין הישראלית.
המחשבה מאחורי יצירת שני סוגי יינות בלבד - אדום ולבן, שיקפה את עצם הקמתו של המותג; הצורך והיכולת להנגיש את המשקה האלכוהולי (האהוב עליי: יין) שעדיין נישא אל על מעל חיבתם המושגת של הצרכנים הישראליים, ולהתאימו לצריכה יום-יומית ומזמינה גם עבור אלו שאינם שותים או מערסלים יין על בסיס קבוע. באמצעות ממסך ענבים בלתי מתחייב מבציר לבציר, מראה צעיר, בגובה עיניים, צברי ואפנתי, יין נטע הוא הבחירה המתבקשת לכל מי שמוצא את עצמו מול מדפי היין העמוסים לעייפה בחנויות ושואל את עצמו - מה לעזאזל אני אמור לקחת?
יין לשתות עם חברים
לפני שצללנו לכתיבת טקסטים לאתר הבית החדש וקבענו יום צילומים שתוצריו ישרתו את המותג בכל הפלטפורמות החברתיות שברשותו, נפגשנו לפרוט ולתמצת את ערכי המותג, לזרוק לאוויר את מגוון האסוציאציות שיקב נטע מעורר ועתיד לעורר בקרב קהל הצרכנים שלו, ולהגדיר יחד מיהו קהל היעד שאליו פונה המותג. לפני שיוצאים לדרך חשוב להבין, כי כל צרכן משויך לקבוצה כלשהי ובעל מכנה משותף שיכול להקל על הגדרת קהל היעד של העסק שלך. ישנן קבוצות שיהיה יותר קל לגשת אליהן וכאלו שפחות, אבל ככל שנגדיר קהלים קטנים ומדויקים יותר (מותר יותר מאחד אל דאגה) - נצליח גם לפנות אליהם במסר ברור, רלוונטי ומדויק.
מצרפת בשמחה תמונות מיום הצילומים הצבעוני והשמח עם יקב נטע, שפונה בדיוק לקהל הלקוחות שהגדרנו יחד ומקדם את הערכים המובילים של היקב. בהצלחה!
댓글