נאור וסתיו הם צמד שפים צעירים עם שנים רבות של ניסיון במסעדות שף ובמטבחים המקומיים. הם הקימו את המותג שלהם "כולי תמאם" ב2018, מתוך אהבה ותשוקה לאוכל ומתוך כוונה ורצון להביא חדשנות ורעננות קולינרית לחוויית האירוח המקומית. אני נדחפתי בתחילת 2019 כדי ליהנות מכל הטוב הזה.
מצד אחד, הם מכינים אוכל חסר פשרות מחומרי גלם טריים ועונתיים המשלב בתוכו טכניקות בישול מתקדמות ומפתיעות. ומצד שני, משלבים אנרגיות טובות ואווירה משוחררת שמעלה חיוך ועושה טוב בנשמה.
האוכל שהם מבשלים הוא אוכל יצירתי, מורכב ומלא מחשבה אשר מושפע ברובו מטעמים ים תיכוניים אותנטיים ומתבסס על חומרי גלם מקומיים, עונתיים וטריים.
כשהכרנו והתחלנו לגבש את תכנית השיווק, עברנו על חומרים שהם צילמו בעבר. נאור שלח לי את התמונות מהנייד והראה לי את הדברים שהוא ליקט עד כה. המוטיב החוזר (והמובהק, יש לציין) היה צילומי כף היד שלו שהחזיקה את חומרי הגלם והמנות, במבט עילי, כראוי למחזיק טלפון חכם ביד השנייה. זה היה כל כך מקסים בעיניי, הפשטות בהצגת הדברים, הדרך שבה הידיים מלוות את המנה מתחילתה בשדה ועד הביס הסופי בעת הארוחה, שהיה ברור לכולנו שנצטרך לעשות עם זה משהו בהמשך.
Storytelling
הדברים החשובים ביותר בלספר את הסיפור שלך, זו שמירה על אותנטיות ועקביות. טון קבוע, מסרים חד משמעיים ותיאורים דומים יוצרים בידול מהמתחרה שלך והופכים את הסיפור שלך לכזה ששווה לעקוב אחריו. בעידן שבו הצרכן קופץ ממותג למותג, עורך חיפושים השוואתיים ומחפש משהו טוב להיאחז בו, חשוב ליצור זיכרון מוחשי של המותג ולהכיר בכך שהלקוח קונה ממקום רגשי ולא רציונלי.
ואז נכנס אסף קרלה לתמונה. אחד האנשים האהובים עליי מאחורי עדשת המצלמה ובמיוחד כשמדובר בצילומי אוכל. ובגלל ששנינו שבעים מPinterest ורפרנסים מעושים של קולינריה, היד של נאור הפכה להיות השראה של ממש בצילום הסיפור של כולי תמאם. בתיאבון
Comments